سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

مباحث اعتقادی در جامعه جدی گرفته شود/ جهاد فرهنگی برای ناکامی نقشه های دشمن در پیش گرفته شود

حجت الاسلام رحمت الله اروجی ظهر سه شنبه در اولین یادوراه شهدای بخش زاینده رود در سالن ورزشی روستای هوره با بیان اینکه مباحث اعتقادی باید در جامعه جدی گرفته شود ، اظهار داشت: اصول و بنیاد های اعتقادی باید در جامعه تقویت شود.

اروجی با اشاره بر اینکه مسائل اعتقادی از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: عبادت حقیقی آن است که در امر پروردگار خود تفکر کنند.

وی با اشاره بر اینکه علاوه بر مسائل اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در دانشگاه امام حسین (ع) باید توجه ویژه ای به مسائل اعتقادی داشته باشیم، عنوان کرد: شهداء در زمره اهل بیت هستند و بسیجیان نایب بر حق بودند.

اروجی با اشاره بر اینکه ثبوت قدوم با شناخت خدا محقق می شود ، اذعان داشت: جنگ در این کشور تمام نشده است و دشمن برنامه و استراتژی جدید دارد.

جهاد فرهنگی در پیش گرفته شود

وی با بیان اینکه برای از بین بردن برنامه های دشمن باید جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی در پیش گرفته شود، عنوان کرد: اصل همه دشمنی ها با ولایت فقیه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هر که با ولایت زاویه گرفت به مشکل بر خورده است.

وی گفت: باید وحدت در جامعه با توجه به شرایط کنونی کشور حفظ شود.

در این مراسم استاندار چهار محال و بختیاری، نماینده مردم شهر های سامان، بن و شهرکرد در مجلس  امام جمعه شهر سامان، فرماندار شهرستان سامان، مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده شهدا و قشر های مختلف مردم روستاهای حاشیه زاینده رود حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد