سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

بالاترین ظلم به نظام در فتنه سال 88 رخ داد/ مردم در 9 دیماه انقلاب را بیمه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میر دامادی پیش از ظهر یکشنبه درستاد هماهنگی برنامه  9 دی ماه با بیان اینکه بالاترین ظلم به نظام در فتنه سال 88 رخ داد، اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمنان به دنبال از بین بردن آبروی نظام بودند.

میردامادی با اشاره بر اینکه در فتنه سال 88 آبروی نظام و وحدت ملی را درگیر کردند، بیان داشت: فتنه سال 88 مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه هر جا حضور مردم نباشد، خسارت فروان است، بیان داشت: مردم در راستای مقابله با فتنه سال 88، 9 دی ماه به صورت خود جوش و با بصیرت کامل در خیابان ها حضور پیدا کردند .

میردامادی با بیان اینکه با حضور خود جوش و میلیونی و با شکوه مردم در حماسه 9 دی ماه انقلاب و نظام بیمه شد، بیان داشت: حضور مردم در 9 دی ماه موجب بیمه شدن انقلاب و نجات نظام و انقلاب از گرداب خطرناک بود.

امام جمعه شهر سامان با بیان اینکه مردم باید همراه و با بصیرت باشند، عنوان کرد: دشمن قبل از انتخابات سال 88 یک ندای شوم را راه انداختند که با بصیرت مردم دشمن ناکام شد.

وی با بیان اینکه تجمع مردم در شهرستان سامان 10 دی ماه  در سه راه قدس و مسجد جامع برگزار می شود، بیان داشت: برنامه ها منظم و حساب شده و دقیق باشد.

سید احمد میر دامادی تصریح کرد: بهترین نماد در این روز لبیک یا رسوالله و لبیک یا خامنه ای است.

حرکت 9 دی ماه حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان نیز در این جلسه با بیان اینکه حرکت 9 دی ماه حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است، اظهار داشت: ادرات و ارگان ها و نهاد های این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه این حماسه بزرگ امادگی دارند.

مجید جلالی پور با بیان اینکه تجمع مردم در 9 دی ماه با مراسم عزداری رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف است، بیان داشت: باید ساماندهی در سخنرانی ها و مداحی در رابطه با 9 دی صورت گیرد.

وی بیان داشت: برنامه ریزی هیئت مذهبی در محورهای حماسه 9 دی ماه باشد، عنوان کرد: ضرورت حفظ بصیرت در بین آحاد جامعه و  بخصوص نسل جوان با برنامه مدون باید صورت گیرد.  

چرایی فتنه سال 88 و حماسه 9 دی ماه باید در جامعه تبیین شود

کارشناس سیاسی و امنیتی فرمانداری سامان نیز در این جلسه گفت: چرایی فتنه سال 88 و حماسه 9 دی ماه باید در جامعه تبین شود.

علی قنبری با بیان اینکه ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است، بیان داشت: روز 9 دی ماه روز ویژه ای است که تجدید میثاق با رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه این روز یک روز تاریخی است که اجرایی برنامه ها باید برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی در جامعه در نسل سوم و چهارم باشد، تصریح کرد: اهداف این روز ملی در سطح جامعه نفوذ پیدا کند.

قنبری با بیان اینکه در  جنگ نرم  توطئه های دشمن در جامعه با شکست مواجه شده است، بیان داشت: موقعیت شناسی یکی از خصیصه های ملت ایران است.

 ده عنوان برنامه در هفته بصیرت در شهرستان سامان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان با بیان اینکه ده عنوان برنامه در هفته بصیرت در شهرستان سامان برگزار و اجرا می شود، اظهار داشت: عمده برنامه شهرستان سامان در هفته بصریت همایش بزرگ لبیک یا رسول الله و میثاق با ولایت ، نواختن زنگ بصریت، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس شهرستان، خواندن زیارت حضرت رسول الله و .... است.

سهراب بابادایی با بیان اینکه همایش بزرگ لبیک یا رسول الله و میثاق با ولایت در شهرستان سامان 10 دی ماه مصادف با رحلت پیامبرساعت ده صبح برگزارمی شود، بیان داشت: در فتنه سال 88 توطده های زیادی علیه نظام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 ضد ارزش ها در مقابل ولایت و باور های دینی مردم قرار گرفت، اذعان داشت: فتنه سال 88 در راستای از بین بردن ولایت بود که با درایت ولایت فقیه و حضور مردم با بصیرت دشمن ناکام ماند.

بابادایی تصریح کرد: هیچ قدرتی حق تعرض به باور های دینی و ولایت را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد