سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

10 عنوان برنامه در هفته وحدت در شهرستان سامان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی  پور پیش از ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی  هفته وحدت با بیان اینکه بیش از10 عنوان در هفته وحدت در این شهرستان برگزار می شود، اظهار داشت: مهم ترین برنامه های هفته وحدت در این شهرستان اقامه نماز وحدت، دیدار با امام جمعه شهرستان سامان، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری کلاس های بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه پیام نور، آذین بندی خیابان های شهر و بخش زاینده رود ، برگزاری جشن گلریزان، حضور گسترده در نماز جمعه، برگزاری مسابقات قران و نهج البلاغه  و ... است.

جلالی پور با بیان اینکه برپایی جشن میلاد پیامبر اکرم از اهمیت بالای برخوردار است، بیان داشت: باید پایگاه های وحدت ایجاد و به دور از تفرقه افکنی باشد.

وی با اشاره بر اینکه برپایی مراسمات و جشن ها باید رونق بیشتری داشته باشد، اذعان داشت: برنامه دینی و مذهبی باید به فرهنگ پایدار در جامعه تبدیل شود.

سرپرست فرماندارشهرستان سامان با بیان اینکه جشن ها و باید مردمی باشد و مردم در این مراسمات راهنمایی و هدایت شوند، تصریح کرد: جشن ها باید سمت و سو داده شود.

مجید جلالی پور با اشاره بر اینکه باید جشن محوری در حسینه ها، مساجد و پایگاه های بسیج برگزار شود، یاد اور شد: باید شکل و شمایل خیابان ها و کوچه های شهر و روستا بعد از ایام محرم و صفر تغییر پیدا کرده و شادابی و نشاط در جامعه رونق گیرد.

در راستای مقابله با عرفان های نوظهور در بین جوانان اطلاع رسانی شود

کارشناس سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان سامان نیز در این جلسه با بیان اینکه اهداف اصلی در هفته وحدت تقرب مذاهب است، بیان داشت: در برنامه های هفته وحدت باید تقرب مذاهب مد نظر باشد.

علی قنبری با اشاره بر اینکه دشمن در حال حاضر در ماهواره و رسانه ها بر روی عرفان های نو ظهور و تفرقه افکنی در میان شیعه و سنی فعالیت می کند، اذعان داشت: در راستای مقابله با عرفان های نوظهور در بین جوانان و نوجوانان باید بصیرت افزایی و اگاهی بیشتری در برنامه های هفته وحدت بیش از بیش نمایان باشد.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه های هفته وحدت باید مشارکت و همکاری بین ادارات بیش از پیش باشد، تصریح کرد: پیامبران در استای ترویج اخلاق نیکو و مکارم خوب و نیکو مبعوث شدند و هدف اصلی هدایت بشر برای زندگی با اگاهی و با بصیرت بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد