سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

کمبود آب در شهرستان سامان عمده مشکل شهرستان است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صالحی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سامان با بیان اینکه برنامه های سال 93 باید نیاز سنجی شود و پروژه های مهم سال آینده برنامه ریزی و در اولویت کاری دستگاه های و ارگان های شهرستان قرار گیرد، اظهار داشت: دستگاه ها باید برنامه های سال 93 را به فرمانداری اعلم نمایند.

صالحی با اشاره بر اینکه در آستانه سال جدید هستیم و شهرستان سامان قطب گردشگری استان است، بیان داشت: باید کشیک های نوروزی برای ادرات در ایام نوروز صورت گیرد و مدیران دستگاه ها در دسترس باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان سامان مشکل خاص و حاد سیاسی وجود ندارد، اذعان داشت: عمده مشکل شهرستان سامان نبود آب در شهرسامان و به بهره برداری نرسیدن مجتمع نه روستایی چم کاکاء است که آب  شرب بخش زاینده رود سالم نیست.

صالحی با بیان اینکه کارگروه های طرح های کشاورز در این شهرستان تشکیل شده است و عمده فعالیت در حال حاضر در شهرستان سامان ارائه خدمات به مسافرین نوروزی است، بیان داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی تشکیل شده است و نظارت و کنترل بر اصناف و واحد های اقامتی و مسافرتی باید به صورت دقیق صورت گیرد.

دعای لحظه تحویل سال یک نماد برای تمامی ایام سال است

امام جمعه شهر سامان با بیان اینکه دعای لحظه تحویل سال یک نماد برای تمامی ایام سال است، اظهار داشت: باید عملکرد همه مردم در تمامی ایام سال روزبه روز بهتر باشد و کار آمدی بیشتری در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام سید احمد میر دامادی با اشاره بر اینکه باید در کار ها استحکام و قانون مداری بیشتری وجود داشته باشد، اذعان داشت: ساخت و ساز در شهرستان و حاشیه زاینده رود باید قانون مدار باشد.

وی با اشاره بر اینکه جاده کمربندی باید اولویت کاری شهرستان سامان قرار گیرد، بیان داشت: از ورود ماشین های سنگین به خیابان های شهر باید جلوگیری شود، چرا که در این چند سال اخیر چندین تصادف وحشتناک توسط ماشین های سنگین در داخل شهر رخ داده است.

وی بیان داشت: ارگان ها و دستگاه های فرهنگی  باید هرچه سریعتر در شهرستان استقرار یابند و فعالیت های فرهنگی در این شهرستان به صورت عمده صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد