سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

اورژانس اجتماعی سیار در شهرستان سامان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، اورژانس اجتماعی سیاربعد از ظهر یکشنبه با حضور مدیر کل بهزسیتی استان، امام جمعه شهر سامان، فرماندار و مدیران ادارات و ارگان ها در شهرستان سامان افتتاح شد.

ضرورت وجود اورژانس اجتماعی سیار در شهرستان سامان

امام جمعه شهر سامان در این مراسم با اشاره به اینکه وجود اورژانس اجتماعی در شهرستان سامان ضروری بوده است، بیان داشت: این منطقه با توجه بر اینکه یک منطقه توریستی و گردشگری است نیاز به اورژانس اجتماعی سیار در این شهرستان لازم و ضروری بوده است.

حجت الاسلام سید احمد میردامادی با بیان اینکه با وجود امکانات بیشتر در جامعه شاهد آسیب های بیشتر در جامعه هستیم، بیان داشت: در حال حاضر در خانواده ها آسیب های اجتماعی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه همه مردم باید حافظ جامعه باشند، اذعان داشت: باید در جامعه ناهنجاری ها کم شود و از به وجود آمدن ناهنجاری در جامعه پیشگیری صورت گیرد.

در سالم سازی محیط باید برنامه ریزی صورت گیرد

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه در سالم سازی محیط باید برنامه ریزی و تلاش صورت گیرد، اذعان داشت: خودرو اورژانس اجتماعی در شهرستان سامان با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در شهرستان راه اندازی شد.

سعید صالحی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی با هدف کاستن آسیب های اجتماعی در شهرستان و افزایش امنیت اجتماعی در این شهرستان راه اندازی شده است، عنوان کرد: اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف باید شناسایی شود و مشکلات به صورت مدون برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه مسافران بسیاری به شهرستان سامان سفر می کنند و این شهر یکی از شهرهای گردشگری شلوغ کشور و استان به شمار می رود، عنوان کرد: راه اندازی اورژانس اجتماعی بسیاری از مشکلات موجود در این شهرستان را رفع خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد